Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

löpning

Publicerad 2013-12-10 02:26:44 i Allmänt,

Somnade redan vid nio ikväll. Att pynta gran, hänga tavlor och springa och studsa i trappor är jobbigt - somna på en sekund - resulterar i att jag är vaken 02:00. Perfekt! 

Ligger och tänker och filosoferar lite, kikar ut genom fönsteret och kommer på mig själv av att vilja gå ut och springa. Förra året var jag mycket sjuk men löpningen var ändå alltid där. Tänkte att jag kan gå ut och ta en promenad men avsaknaden av bra vinterskor (läs; vet inte var de är) eller broddar gör att jag avstår. Vill bara säga att broddar är bäst. Förra julen var jag några dagar i Värmland (glashalt) och jag sprang varje dag, tackvare broddarna. Dessvärre blev de så slitna så de slängdes efter förra säsongen. Måste köpa nya NU!!! Vill i alla fall ut och promenera med mina stavar. Kan säga att Göteborg hade massor av snö, en stund! Sedan kom regnet och kylan och nu är det glashalt! 

Dags att somna om!? Jag gör ett försök. 




Underbara vinter 2012.... Öhhhh....



Tur att det blev en del snö tillslut😉. 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-12-10 21:53:51

Tycker också att det ska bli skönt att komma igång och träna och powerwalka lite edan, samt samma kunna gå långpromenader med Barnvagnen och Bellman, så skööönt =D

Tack rara för raderna hos mig <3
kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela