Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

dagen före andra advent

Publicerad 2013-12-07 17:11:56 i Allmänt, Gravid,

 

Ingen bebis ännu. Börjar tro att liten kommer stanna i magen länge. Här hemma har vi julmyst en del som bakat nya pepparkakor och druckit lite glögg. Jag har också pyntat klart adventsljussatken, bättre sent än aldrig:) Prioriterade att göra en adventsljusstake och en adventskalender till klassrummet i stället och eleverna tyckte att det var väldigt nice.
 
 
 
Igår var jag och myste med två tjejer från föräldragruppen där en av oss redan har fått bebis. Så äntligen fick vi träffa lilla Ester .
 
 
 
 
Strax ska vi traska ner mot stan, kanske en sväng till Liseberg och gå lite på julmarknaden och sen vidare till SF Bergakungen och titta på andra filmen av Hungergames. Den har jag sett fram mot att se ända sedan första filmen kom.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-12-07 22:42:40

Vad fint du gjort och du är så fin ! Kram

Svar: Tack:) Vi har haft en liten pysseldag:)
Marie

Postat av: Carro N

Publicerad 2013-12-10 23:43:40

Du är den snyggaste gravida kvinna jag känner :) gooosh! Puss

Svar: Naaaww, 😚. Tack gumman!! Pusss
Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela