Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

babyboy

Publicerad 2013-12-27 20:53:33 i Allmänt,



Our sleeping beauty. Svårt att sluta titta på vår prins. Inte trodde jag att man kan sakna en liten person så fort han försvinner till någon annans knä i några minuter eller somnar någon annanstans än på mitt bröst. Han är bara kärlek vår lille son och gråter eller gnyr bara då han har ont i magen eller är hungrig. 

För min egen del är återhämtningen seg, men den går sakta men säkert framåt. Tur att hjärtat är hemma ett tag till och avlastar och myser med oss. 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-12-28 18:01:17

Så skönt att han verkar sova bra, här är det tvärtom istället, vi sover liiite =(. Hon är ljuvlig om dagarna, men på nätterna är hon gräslig, får man säga så?, men testar en variant nu att hon får sova i vagnen om nätterna hoppas att det hjälper

kramar

Postat av: Marie

Publicerad 2013-12-30 18:00:58

Hejsan, ja jag försöker också gå ut med henne varje dag, det är friskt och nyttigt =D. Bara man klär dem rätt, samt så har vi en åkpåse som tål upp till många minus också.

Ja sömnen det är det jobbigt med, man mår ju så dåligt av sömnbrist, men det har nog blivit lite bättre allt =D

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela