Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Autumn Style

Publicerad 2011-09-06 16:26:16 i Allmänt,

Fick så fina kommentarer idag angående min outfit och då framför allt tightsen och bootsen.

Det värmde och jag kände att jag sträckte lite extra på mig :) Tack!




Diskuterade under dagen att det är tacksamt att använda sig av tights, just för att det är lätt att matcha och det kostar inte alltför mycket att inhandla jämfört med ett par jeans.
Det bästa av allt; tights är i många fall nästan lika bekväma som de skönaste mysisbyxorna.
Ett tips till er som fortfarande tvekar till att använda tights.


 

Kommentarer

Postat av: Anna N

Publicerad 2011-09-07 12:30:59

Snygging! :) Var är tightsen från? Hoppas ni kommer till Uppis i okt! :D Kram

Postat av: Marie

Publicerad 2011-09-07 15:44:09

Tack Anna :) Hoppas också vi kan komma snart:) Skulle vara super kul :) Tightsen är från Lindex :)

Kram kram på dig i regnrusket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela