Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Photoscape

Publicerad 2011-11-15 20:53:34 i Allmänt,



Året börjar lida mot sitt slut och jag sitter och kollar igenom bilder jag tagit under året.
Fastnade med tankarna kring dessa tre bilder - glädje, kärlek och lycka.
För mig är det viktigt att kunna se tillbaka på stunder i livet som betytt något speciellt, framför allt då året i övrigt varit fylld med olika sjukdomar.

 Den första bilden är från första grillningen i år. Kallt som attan var det men ack vad gott med grillat i april.
Bild nummer två är från i påskas när jag och H var på Dusö strand i Värmland.
Sista bilden är från vår skidvecka i Branäs


Äntligen har jag tagit mig tid till att ladda ner Photoscape.
Min nya leksak på datorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela