Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Från toppen till botten

Publicerad 2011-11-04 22:32:17 i Allmänt,

Dagen har jag spenderat på en förskola i centrum. Ur mysigt 'dagis' med trevlig personal.
Fick dessutom många lovord av personalen. Alltid kul att höra:):):)
Helt slut efter en dag med bus och lek.

Tänkte handla hem lite råvaror för att göra en egen kebabpizza när jag ändå var påväg hemmåt.
Då jag skulle betala inser jag att plånboken ligger kvar hemma i skinnjackan.
Ursäktande går jag ut från butiken med tusen ögon i nacken.
Resten av kvällen blev total katastrof.
Kan trösta mig med att nagellacket blev fint!!!

Imorgon vankas det jobb igen. Höstlov på båten och många gäster, NICE:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela