Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Första Advent

Publicerad 2011-11-27 09:18:09 i Allmänt,

Idag är det första advent:) En av de mysigaste helgerna enligt mig! Är hos svärföräldrarna i Värmland för att njuta av denna helg. Dock blev den inte riktigt som jag tänkt mig då jag har skyhög feber och med det kommer även en svullnad i hela kroppen vilket gör att andningen tar stryk.

Önskar er alla en trevlig första advent med lite glöggbilder från igår....

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2011-11-27 22:19:59

Tack för tipset!

Kan mycket väl vara värt att testa! :)

Postat av: Despina

Publicerad 2011-11-28 15:10:08

Det låter bra det:) Vilken mysig bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela