Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Branäs

Publicerad 2011-03-08 09:22:41 i Allmänt,



Sista långhelgen i februari, torsdag-mån, spenderade jag tillsammans med älsklingens familj uppe i Branäs.
En helt fantastisk känsla att åter stå på brädan och glida nerför backarna. Känslan var total. Att sedan få en hel helg utan måsten och bara mysa, spela spel och äta god mat var helt fantastiskt. Vi avslutade helgen i H's lägenhet i Oslo med film och mat och jag fick träffa min trollunge, Ellen. Den måndagskvällen var det tufft att sätta sig på bussen mot Göteborg eftersom det skulle dröja ända till torsdag innan H kom hem igen och jag började även känna mig krasslig. Finns egentligen ingen anledning att deppa för jag är lycklig och glad över mitt liv nu. 
 



               
          

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela