Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

TwentyfouR - 110122

Publicerad 2011-01-24 14:35:30 i Allmänt,



Som alltid finns ett speciellt pirr i magen när det vankas födelsedag.
Jag gillar att fylla år, att ha min alldelses egna dag. Födeledagen spenderades till en början på Borås Högskola för lite helgplugg för att sedan fortsätta dagen med Henke och hans kompis Dieter som monterade möbler. Under tiden förberedde jag en god smörgåstårta till mitt födelsedagskalas med familj och vänner som jag hade under gårdagen. På födelsedags kvällen var jag och älsklingen ute och åt på en mysig liten restaurang inne i stan. Jag valde kalvytterfilé till huvudrätt och citron chessecake till efterrätt. Mycket mumsigt. Tackar alla som förgyllt min helg med grattishälsningar och besök.
Nu är det ett helt år till nästa gång.

      







Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2011-01-24 16:36:45

Tack för igår!

Alltid lika trevlig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela