Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Pluggvår

Publicerad 2011-01-19 20:16:30 i Allmänt,

Idag började en av två nya kurser och jag inser att det inte blir mycket fritid under denna termin. Naturvetenskap för tidigare åldrar innehåller salstentor hit och dit, hemtentor och labbrapporter och utöver det VFU-inlämningar och detta i en mängd som är tre gånger så stor som en "normal" termin. Ryktena säger att kursen är bra utifrån det syftet att man lär sig mycket men att den är tuff. Ser mer fram mot kursstarten på fredag som är idrott och hälsa. Eftersom jag är ett minifreak när det handlar om sport och idrott över lag ser jag fram mot den.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela