Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Myran is back :)

Publicerad 2011-01-09 23:39:09 i Allmänt,

Helgen har bestått av jobb, jobb och åter jobb. Tur att en av dagarna bestod av jobb med Carro :) Skulle på födelsedags kalas på lördagkvällen men jag var helt slut efter veckan som även den bestått av jobb och en påbörjad hemtenta.



Fredagskvällen livades upp då Jag "Myran" och Karro "Kotten" skulle ut på AW. Har inte träffat denna underbara människa sen tidigt i höstas vilket är skandal!!! Skärpning på detta! Hade en ur mysig kväll på Rumpan Bar på Linnégatan. Under kvällen anslöt sig även min ur mysiga pojke.
 


   

Kommentarer

Postat av: Karolin

Publicerad 2011-01-11 15:15:25

Åh det var en fin kväll. Det gör vi om snart!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela