Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Crazy week

Publicerad 2011-01-30 21:39:14 i Allmänt,

Började morgonen med en härlig promenad för att skaka av drickat som satts sig i hjärnan från gårdagen för att sedan kunna vara en pigg och glad aktivitetsledare!! :) Morgonsolen var fantastisk då den blänkte mot den krossade isen ut med hamninloppet. Njutning!!



Veckan har varit helt galen. Denna veckan som kommer hoppas jag kunna strukturera upp mitt liv inför våren (hur gör man?) och avverka några inlämningar till skolan. Saknas tid i mitt liv där jag bara är utan att tänka på varken plugg, jobb eller allt annat som måste göras som tvätta, handla, laga mat och städa. Satte mig precis ner i soffan efter arbetspasset på båten. Finns ingen som helst anledning till att verka bitter även om det kanske verkar så men jag har världens bästa liv, bara många bollar i luften. Världens underbasta H som ger mig ett mysigt pirr i magen, goa vänner att ha fantastiskt kul med, på väg att bli utbildad till det jag vill jobba med och har flera jobb som jag trivs med.

Helgen har varit galet bra för övrigt då jag har flängt mellan Göteborg och Borås för studier både under fredagen och lördagen. En intressant kurs där fokus ligger på elevernas välmående - idrott för alla. Spenderade fredagskvällen med H och hans vänner för middag och god dricka i Linné. Välbehövligt med mys och nervarvning efter en intensiv vecka. Lördagseftermiddagen och även kvällen spenderades med mina underbara brudar i laget. Vi hade kick off för säsongen, nu är det bara för oss att lira för varandra och göra denna säsongen till the best ever. Sjukt taggad. Kvällen spenderades med bad och bastu, förljt av mat och desserter och massa underhållning från oss själva. Jag säger bara If I were a boy, even just for a day.......



Tack tjejer för en galet bra kväll. 



Nu taggar jag för en ny vecka, over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela