Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Again and again

Publicerad 2011-01-11 14:06:43 i Allmänt,

Sitter hemma och är otroligt fokuserad. Har i alla fall fått lite skrivit under dagen på min hemtenta som är otroligt omotiverande. Hade det varit första gången jag skrivit en hemtenta av denna typ vet jag att det skulle varit otroligt motiverande. Men nu skriver jag en liknande hemtenta för jag vet inte vad i ordningen. Nackdelen med lärarutbildningen att de har inga varierande sätt att lämna ut en hemtenta. Det är samma struktur, samma frågeställningar som skall diskuteras. Ni tycker säkert att men skriv den bara så är det över. Men det är så omotiverande just nu att bara sitta och ordbajsa, för det är exakt vad tentan innebär. Myser i alla fall i soffan med min OnePiece som jag anser vara succé julklappen och min nya fina PC där jag även kan använda en HDMI sladd:-) Lycka att äntligen ha grejer som underlättar vardagen. Ett trådlåst tangentbord kanske skall inskaffas snart. Några timmar till med skrivande och sen bär det iväg till säsongens första träning. Here we go again med en ny försäsong. Weeiii, jag är taggad och motiverad till träning, och hoppas att säsongen 2011 skall bli ett topp år utan sjukdomar och skador. Peppar, peppar. 2010 stryker vi helt.

Lunch paus snart.....







Big is nice!

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2011-01-11 14:17:52

Ser bra ut Marie :)

Kämpa på!

Postat av: Marie

Publicerad 2011-01-11 14:30:35

Tack Simon!!

Torsdag IT IS!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela