Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Nyinflyttade, irriterande nötter.

Publicerad 2011-02-21 21:16:11 i Allmänt,

Har under kvällen insett att det är inte bara ett par som håller på att banka över min lägenhet, utan två! Lägenheten ovanför är ändå värst. Lördag, söndag, alla morgonar och kvällar hammras det, borras eller är det skit musik som spelas. Klockan sju i morses spelades någon slags rap på högsta volym, ja tack, men jag har en egen väckarklocka. Inte nog med det ringde de på dörren och frågade om de fick kolla på min köksfläkt, vi vet inte hur vi kall koppla våran eftersom vi inte haftnågon tidigare. Vem har inte köksfläkt? Huvudvärken är i skrivande stund total och jag längtar till eländet skall ta slut. Kan verkligen påstå att detta är nackdelen med att bo i lägenhet!! Moooorrrrrrrrrr!!!! Finns det inga regler för när det skall vara TYST??!!!!!! Verkar jag bitter, nehe! Sur och grinig som ett åskmoln. Passa er för att möta mig i hissen!!

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2011-02-22 03:55:03

Inget fel på rap!

Och jag har ingen köksfläkt :P

Haha stackars Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela