Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Fredagskvällen med H

Publicerad 2011-02-12 11:18:15 i Allmänt,

Blev en av de mysigaste kvällarna på länge. Lagade mat tillsammans och älsken briljerade när vi diskuterade fysik. Ämnet uppkom eftersom jag har en kommande tenta i ämnet energi och eftersom jag inte riktigt är king på området är det super att ha H hemma som kan tydligöra alla fenomen. Det var min tur att välja filmer för kvällen och jag väljer ofta efter utseende på filmaffischen :) Lyckades välja två helt underbara filmer, An education och The greatest. Den sistnämnda filmen framkallade många tårar medan den första speglade ett England efter kriget i början av sextiotalet. Nu ska jag bege mig ut i solen för en löprunda och sedan bär det vidare för jobb. Veckan som kommer är fulltecknad med jobb med början idag. Jobbar idag, söndag, måndag, onsdag, torsdag och fredag. Mellan detta ska jag klämma in projektarbete och tentaplugg. Wish me luck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela