Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

110%

Publicerad 2011-02-22 21:27:58 i Allmänt,

Förstår inte vart dagarna tar vägen. Nu är även denna dag slut och vad hann jag idag? Inte något mer än gå och fixa till håret och skriva tentan. Hoppas verkligen att jag blir godkänd. Har sjukt mycket at göra i morgon, hoppas att jag hinner göra det jag skall. Kommer spendera två dagar på min praktikplats innan jag tar en välförtjänt mini semester. Kommer spendera veckoslutet med älsklingen och hans familj på skidorten Branäs och på hemvägen får jag krama om Ellen om så bara för några timmar är det värt allt. Längtar efter att komma iväg. Kommer vara utan internet efter kvällen fram till måndag,  men då kommer jag tillbaka med ny energi och ett gott humör. Tills dess får alla ha ett fantasikt slut på veckan och en underbar helg.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela