Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Skratta bästa som skratta sist...

Publicerad 2011-04-02 19:28:28 i Allmänt,

Det var en tidning som publicerade ett aprilskämt, och det var att man skulle behöva ställa om klockan för att månen och jorden börjat snurrat annorlunda. Under förmiddagen ringde det till redaktionen och det var en dam som var väldigt upprörd. Hon hade ju då ställt om klockan som de skrivit att man skulle och på så sätt missat sitt plan till Stockholm där hon skulle på begravning. De på redaktionen fick då såklart väldigt dåligt samvete och valde att skicka iväg nya biljetter till och från Stockholm till henne. På eftermiddagen ringde det igen till redaktionen och det var då samma kvinna som denna gång sa: ”april, april, tack för biljetterna här sitter jag på en uteservering med mina vänninor”.

Hitta denna roliga text på Sandras blogg;
www.sandralu.spotlife.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela