Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Valdag!!

Publicerad 2010-09-19 12:21:18 i Allmänt,

Valdag! Idag är dagen som engagerar hela Sverige. Riksdagsvalet 2010. Vad du röstar på spelar för tillfället ingen roll, se bara till att rösta! Din röst behövs för att stärka demokratin och värna om rätten för människor att vara olika! 

Hoppas på att hinna träna innan kvällen. Just nu är jag fortfarande kvar i Varberg. Försöker laga mitt däck på cykeln som är helt fuckt up. Inser efter flera försök under förmiddagen att det är bättre att köpa ett nytt.

På kvällens schema står det Valvaka. Piraterna M & M skall sitta bänkade framför tv:n och mysa med god mat och hoppas att rätt skepp vinner. SLUTSPURT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela