Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Nya Sverige - ett magplask

Publicerad 2010-09-20 00:58:01 i Allmänt,

Sjukt trött efter en kväll med en av dom bästa, Maria, mat och catch up time. Mycket mysigt. Vi har som esten av Sverige följt valvakan. Mitt adrenalin var en stund uppe i både 200 och 300. Förstår inte varför partiledarna ska skylla på varandra? Varför de är överraskade över resultatet? Ingen har fört frågan kring invandrarpolitiken tillräckligt tydligt vilket har gjort att många tror sig "röra runt i grytan" när de röstar på SD vilket de förhoppningsvis har fått om bakfoten. Kvällens gosigaste är i alla fall Christian Luuk. Han och Peter Jihde borde göra ett program i tv, de är lika galna båda två. Håller ni med mig?







Dags att gå och lägga sig och vakna i ett NYTT Sverige med öppna ögon.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-21 17:11:34

haha jaså? köpte du dem nu eller fanns de förra året också? hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela