Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

M x 3

Publicerad 2010-09-25 12:19:40 i Allmänt,



M
arie och Maria Mys kan bara göras på ett sätt. Gårdagskvällen var alldeles galen. Började med att vi skulle beställa pizza. Blev en galen kombination som bara VI älskar. Annanas, Räkor och Tonfisk!! Mums!! På pizzerian spelades Lucas Prata - And she said. Båda har många bra minnen till denna sommarplågan och där började kvällen. Pizza, Idol och alla sommarplågor som gick att hitta. Klockan 22 hade ingen av oss någon röst kvar och jag tror vi underhöll alla grannarna i huset och dem som strossade förbi utanför. Men galet vad kul det var. Inga krav utan i detta sällskapet kan man vara sig själv, alltså hur störd som helst. Vänskap på hög nivå.

Kvällens stora mysterium:
Jag: - Vi måste ha den låten vi hade i bilen till Hemsedal!!
Maria: - Vilken då?
Jag: - Den om pappan med Lasse Berghagen. Den va på samma skiva som Dr Alban tror jag.
Maria: - Berghagen?? Vi måste ha Björn Skifs i alla fall.
Jag: - Verkligen, Michelangelo..
Maria: - Och härligt, härligt men farligt farligt
Jag: - Perfekt

En stund senare:

Jag: - Vad heter den där "xxx" låten? Har den på tungan. Messar Linnea i hopp om svar.
Efter någon timma efter många försök att komma på vilken låt jag menar börjar Maria nynna på Härligt, Härligt men farligt farligt med Björn Skifs.
Jag: - Men den är det ju. Suck* Hade vi bara lyssnat på låten första gången vi la den i spellistan hade vi sparat en kväll med grubbel:)

Kom fram till att nästa sommar tar vi en reunion från Oslo tiden och drar till Grekland. Vilka är taggade??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela