Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Höst

Publicerad 2010-09-27 18:52:43 i Allmänt,

Har inte insett det tidigare, men nu är hösten här. Första morgonen jag inser att jag borde tagit en jacka på mig...  Under dagen strålade solen med sina strålar och det blev riktigt skönt. Dessa höstdagar är så härliga och luften är lätt att andas. Hoppas resten av året bjuder på fortsatt härliga dagar.



Hade första dagen på praktiken idag. Lika underbart att komma tillbaka till mina kidz. Hade en mysig morgon med galssätning då en av eleverna har födelsedag denna fina dag. Vi pratade om vad som hänt i helgen och konstaterade att bokmässan och liseberg hade varit populärast. Delar av dagen spenderade vi i skolans ateljé där eleverna i två grupper fick måla höstträd. Resultatet blev riktigt fint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela