Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Handboll

Publicerad 2010-09-15 16:48:28 i Allmänt,

Njuter egentligen av livet som student. Flyter runt lite här och lite där. Började jobba kl 10 idag på HotelSpecials till kl. 14. Drog mig en stund till skolan för att lämna tillbaka några böcker och träffa några vänner. Stuttsade sedan vidare för att lämna papper till mitt andra jobb för att få ut ett nytt passerkort till Stena Line, då mitt gamla har passerat datum. Klarade för övrigt ISPS-provet (Internationell ship passport security) utan problem. Applåd till mig.


Ikväll skall jag för första gången kolla på Elit Handboll. Redbergslid IK - Alingsås HK i Lisebergshallen kl. 19. Ska bli grymt kul. Har inte kollat -eller spelat handboll sen jag var 15 år då fotbollen tog över och jag valde en fotbollsinriktning på gymnasiet. Taggad för i kväll är jag och nu måste jag skynda mig för jag MÅSTE hinna diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela