Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Fredags känsla

Publicerad 2010-09-18 10:20:51 i Allmänt,

Kvällen spenderades med underbara grabbarna grus, Henke och Simon. Planerna var tacos och Idol och senare möta upp underbara Jandy m fl i stan för en girls night. Hur gick detta egentligen??

Kvällen började bra med inhandling av mat på Maxi där vi skådade Ulricehamnare till höger och vänster. Konstaderade att Göteborg är en populär stad. Vi spenderade kvällen hos mig med GODIS, tacos, idol och filmen Swordfish med John Travolta i huvudrollen. Runt halv elva däckade jag typ. Duktiga killar som kan underhålla sig själva under resterande kvällen. Givetvis kan ni räkna ut att till stan kom jag inte. Hoppas tjejerna hade en fab night out. Nästa gång hoppas jag inte att jag somnar innan festen ens börjat.


























Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela