Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Desperate Halloween

Publicerad 2010-09-27 19:07:54 i Allmänt,



Har under helgen inte hunnit med någonting egentligen för utom att jobba. Han förbi bokmässan en supersnabbis och skådade kokboken skapad av Desperate Housewives. Här i finns deras recept som de äter i tv-serien. Super mysig bok. Vill ha i bokhyllan. 

Snart är det dags för årets Halloween, så även på jobbet. Jag och arbetskompisen Sofia tänkte att nu är det tid att plocka fram flörtkulor, filt, piprensare och ett påhittigt humör. Vad behöver man på halloween om inte en häxa, en katt och en pumpa. Bjuder på lite inspiration för er andra aktivitetsledare som jobbar de närmste helgerna. Här nedan ser ni hur påhittig jag var. Vet inte om jag skulle ställa dem här hemma men barnen blev sjukt nöjda och stolta över sina häxor och katter:)



Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-27 21:18:11

Gud så fint :) bra tips! jobbar i helgen.. Är allt bra med dig? Såg att du hade fullt upp denna veckan, so do I =/ Målar mammas hus just nu och kommer hem vid den här tiden på kvällarna.. Saknar dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela