Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

10 vs 4

Publicerad 2010-09-07 21:07:17 i Allmänt,

Kan inte annat än älska Erik Hamréns landslag. Med Håkan Mild alias Wernblom som äntligen återfinns i startelvan som hälseneskavare och äntligen har vi fått en Zlatan som blivit en lagspelare. Forza BLÅGULT.



Idag har hela Sverige sjunger säsongspremiär - IDOL. Kul att det redan i första programmet är många sköna talanger. OCH just idag, bara älskar jag alla reklamavbrott, eftersom jag inte kan välja kanal i höstmörkret. Hoppas det blir lika bra som förra säsongen. Jag kommer sitta bänkad, promise. Alltså, Idol hos mig när ni vill, välkomna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela