Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Tung förlust

Publicerad 2010-10-03 21:00:17 i Allmänt,

Vid den här tiden förra året var vi seriesegrare i div 3, idag ett år senare åker vi ur div 2!! Efter 17-4 i skott på mål förlorar vi med 0-1. Förutsättningarna för att hänga kvar till nästa säsong var vinst, motståndarna behövde minst oavgjort för samma sak. Matchen var tät och oerhört jämn men Helsingborg fick ett tidigt ledningsmål. Spelade ingen roll hur mycket våra tjejer kriga, bollen vill bara inte in:/

Med trumpna minner och tårar i ögonen tröstade vi oss med pizza på Mossens pizzeria. Nu mår jag bara illa, åt alldeles för mycket trots att jag beställde in en pizza i barnsize.

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela