Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Tentavecka

Publicerad 2010-10-11 21:55:33 i Allmänt,

Denna vecka avslutas första delkursen i matematik i ämnet Aritmetik. Tentor skapar alltid lite oro i magen trots att jag känner mig hyffsat förberedd. Ska plugga stenhårt tisdag och onsdag sen hoppas jag att jag kan ALLT!! I morgon skall vi först äta gemensam frukost i pluggruppen och sedan stenhårt mala in det sista. We can do it!



Har knappt haft någon röst sen i onsdags men nu så börjar pipen bli till ord igen. Ingen mer heshet trots att vissa tydligen tycker det låter hett. Kommit på mig själv ett flertal gånger med att teckna samtidigt som jag pratar. Polojumper blev ett finger från halsen och upp till hakan:P Konstigt hur man gör för att göra sig förstådd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela