Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Personalmiddagar

Publicerad 2010-10-03 11:49:42 i Allmänt,

I onsdags blev vi aktivitetsledare bjudna till en härlig kväll på Chateau Beirut. En mysig libanesisk resturang på Karl Johansgatan här i Göteborg. När vi kom fick vi kläder för kvällen enligt libanesiskt vis. Maten smakade fantastiskt. Ett antal rätter innehållande allt från kött, ostpinnar, citronmarienerade potatisar och olika dressingar. En mysig kväll med härliga arbetskompisar is the shit!!

 

 

 

Fredagen erbjöd efter en lång arbetsdag personalfest med HotelSpecials. Vi valde resturangen Manana, även det på Karl Johansgatan. Åt en god tapasbuffé med blandanat baconlindade daddlar, tortillias, bläckfiskringar och spansk omelett.



Kvällens heta diskussion handlade om munkar och chokladtopapr. Vad har ni för namn på dessa? Hur kan man kalla en chokladtopp för en munk, Linnea ??????




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela