Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Old friends - best friends

Publicerad 2010-10-27 22:16:48 i Allmänt,

Lika roligt i dag som för tio år sedan!! Lång vänskap som varar livet ut. Kan det bli bättre??!! Har busat och skojsat hela dagen med mina grabbar, Henke och Simon. Vi har räknat matte och hade hur mysigt som helst trots att jag inte fatar någonting men lite mer än igår förhoppningsvis. Haft brottningsmatch. Mitt i brottningsmatchen fick jag sjukt ont i foten när jag slog i ett par hantlar. Förlorade dessutom matchen. Men så sjukt skoj att bara hänga:) Lagade även sjukt super goda pizzor som Simon kom förbi och åt upp:) Sedan for vi till Simons nya lya och hjälpte honom lite. Avslutade kvällen med en härlig promenad i Örgryte med mysiga lagkompisen Ulle och Simon. En fantastiskt dag helt enkelt.



20 år gamla, fantastisk bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela