Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Namnkalas

Publicerad 2010-10-09 11:47:08 i Allmänt,

Idag ska lilla fina Felicia få sitt namn på riktigt. Hon ska ha sitt namnkalas. Namnkalas har blivit ett alternativ till det kyrkligadopet. Det fungerar ganska på ungefär samma sätt att man får faddrar och sitt namn men skilnaden är att man berör inte den kyrkliga delen och man kan ha sitt namnkalas varit som helst.

Vädret idag är helt fantastiskt och jag bara längtar ut :)

Dopkortet som är på bilden nedan har min mamma gjort som är otroligt pysslig och kreativ. Tycker det är väldigt fint.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela