Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Kval Qviding - Öster

Publicerad 2010-10-31 17:47:38 i Allmänt,

Äntligen kommit hem efter en lång dag på jobbet. Varit så trött! Det var verkligen tur att jag jobbade tillsammans med vännen Sanna så jag kunde flippa lite då och då på allt och alla. Hade faktiskt ganska kul mellan varven och ett ex antal asg hann vi med under dagen. I like!! Efter jobbet for jag till Valhalla för att möta upp fina Carro för att stötta Qviding i sitt kval till Superettan. De spelade 1:2 matchen mot Öster. Tyvärr hade de svårt att sätta sina chanser vilket ledde till förlust, 0-2. Får hoppas att de vinner med 3 mål på lördag i stället. Nu ska jag mysa i soffan och tagga för ännu en frustrerande vecka på Chalmers:/



Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-11-01 19:20:10

Så du var också och såg fotbollen, du var väl på fel sida antar jag ;) Heja Öster!

Postat av: Marie

Publicerad 2010-11-01 21:08:43

Hehe, precis. Gick ju dock lite bättre för ert lag, men måste säga att de hade tur första halvlek och att det bara stod 0-o :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela