Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Halloween

Publicerad 2010-11-01 22:00:39 i Allmänt,

Hade en lugn Halloween med ett besök i Halmstad, Torup, hos Emilia. Fredagskvällen erbjöd tacos och idolmys och även ett besök på den lokala puben där hela byn samlats för att fira halloween med dricka och trubardur sång. Tror detta utbud skulle vara svårt att hitta här i Göteborg. Blev en tidig kväll för mig eftersom alvedonen var min bästa vän. Lördagen spenderades med One Three Hill mys i soffan. Trots att jag sett alla avsnitten mer än en gång är det alltid lika mysigt att få komma in i Lucas, Nathans, Haleys, Peyton och Brooks värld. LÖVE IT!! Han även med en promendad också innan jag tog tåget tillbaka staden Bombhotad!!













Kommentarer

Postat av: Sandra!!

Publicerad 2010-11-02 19:13:25

Tack så mycket :) Roligt att du kolla in på min blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela