Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

"Det där att komma hem"

Publicerad 2010-11-04 17:13:19 i Allmänt,

Alltid en speciell känsla, det där att komma hem. Alla är glada och det hälsas glatt till höger och vänster. Gick en promenad på vår lilla gågata och hör någon ropa "Marie" precis som om det var ett spöke som gick förbi. Visst, jag har inte varit hemma sen slutet av sommaren, slutet av juli, och det av en anledning, jag har flyttat! Känns speciellt att säga det men hemma bra men borta bäst och det är så jag känner att Göteborg är hemma för mig iaf just nu. Visst tycker jag att det är mysigt att komma tillbaka till minnen, en underbar natur och krama om familj och vänner dock sker det sällan och lovar att bättre mig. Viktigaste besöket under gårdagen var Farmor som är min solstråle.


Höstmys






Strandpromenaden


Kallbadhuset







Världens bästa Farmor <3



Hemma vid Åsunden

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2010-11-05 07:01:08

Och du är min!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela