Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

Ny PC

Publicerad 2010-12-14 21:51:30 i Allmänt,

Äntligen har jag bestämt mig för en ny PC! Har velat länge och jag har verkligen varit i behov av en ny laptop. Skulle jag välja en MAC eller en PC. Hur mycket är rimligt att lägga på en teknik pryl som jag använder dagligen? Efter expertrådgivning från en data ansvarig på ett av Sveriges ledande konsultfirmor och en duktig godisbit har jag beslutat mig för att glömma att MAC existerar och hålla mig till PC. Jag har nu beställt en ASUS u35jc som en julklapp till mig själv och jag tror att vi kommer att bli bästa vänner. Håller tummarna för det i alla fall. Vad tror ni?





Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2010-12-14 22:15:59

Det tror inte jag ;-) haha

Postat av: Marie

Publicerad 2010-12-14 23:36:32

Hehe, vi får väl se :) Tror detta kommer bli bra. Han som är IT ansvarig på Henkes jobb hade den hemma och tyckte det var en toppen pc och han är tydligen sjukt kräsen. Haha!! Kommer nog aldrig in i MAC träsket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela