Marie Adelene Hansson

- Enda gången jag tar ett steg tillbaka är när jag tar sats -

13:e

Publicerad 2010-12-13 13:48:44 i Allmänt,

13:e, känns nästan som fredagen den 13:e!! Borde dra täcket över huvudet och vakna i morgon igen. Humöret är som bort blåst!! Gaaaahhh!! Har en hemtenta som skall skrivas och det är tvärstop idag. Jag som egentligen tycker det är kul att sitta hemma och skriva på olika uppgifter till skolan. Ändra meningsbyggnader för att det skall låta akademiskt, alltså proffsigt. Idag är engagemanget som bortblåst och jag vet inte ens hur jag skall göra för att ens ta tag i uppgiften. Dessutom skar jag tre härliga jack i långfingret precis innan jag skulle sova igår vilket gör att jag känner mig handikappad. Killars rakhyvlar som ligger utan skydd i en neccesär kan vara sjukt farliga vapen:/ Nu ska jag i alla fall ta mig ner mot tvättstugan, visst låter det roligare:P

Mina små 2:or spred värme och ljus med sina härliga stämmor under morgonen och jag ångrar inte en sekund att jag steg upp 2 h tidigare än jag egentligen behövt för att se deras Luciatåg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

I 8 år har jag bott i denna fina stad Göteborg. Här har jag utbildat mig och sedan två år tillbaka arbetar jag som lärare. Jag lever tillsammans med min sambo som under veckorna jobbar i Oslo. I december -13 föddes vår älskade son och i mars -14 flyttade vi in i vårt hus. I mars -16 föddes vår lilla prematurtjej. Så mycket som händer nu. /Enjoy/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela